Augstspiedē katra krāsa tiek drukāta ar atsevišķu klišeju. Vislabāk izskatās pilnkrāsu dizaina elementi, taču iespējami ir arī pustoņi.

Drukājot augstspiedes tehnikā lielus, vienkrāsainus laukumus, iespējams neviendabīgs krāsas klājums. Šis šķietamais defekts lielākoties kļūst efektu, jo veidojas faktūra, kas uzirdina krāsas laukumu un padara to vizuāli vieglāku. Galarezultātu ietekmē arī papīra faktūra.

Tāpat augstspiedei raksturīgais iespiedums lielos krāsu laukumos būs mazāk redzams nekā, drukājot smalkākus elementus. Ja tomēr nepieciešams liels, viendabīgi vienkrāsains laukums, augstspiedi ir iespējams apvienot ar kādu citu drukas veidu – ofsetu, digitālo druku, sietspiedi utt. Tas savukārt var ietekmēt papīra gramāžas izvēli, jo, piemēram, ofsetā ir iespējams apdrukāt papīru līdz 400 g/m2.

Vislabākais drukas rezultāts iegūstams, izmantojot tumšu krāsu uz gaiša papīra. Augstpiedē izmantotajām krāsām piemīt zināms caurspīdīgums, tāpēc arī papīra tonalitāte var ietekmēt gala krāsu. Gaiša krāsa uz tumša papīra nedod vēlāmo efektu tieši šī caurspīdīguma dēļ. Ja tomēr dizainā nepieciešams drukāt uz tumša papīra, iesakām izvēlēties kādu no metāliskajām krāsām ar labu sedzamību, piemēram, sudrabu. Krāsa tiek jaukta ar rokām, tāpēc tā var nedaudz atšķirties no izvēlētā toņa. Arī lielu tirāžu gadījumā drukas procesā krāsas tonis var nedaudz mainīties, jo krāsas daudzums presē tiek regulēts manuāli.

Taču, tieši pateicoties šim augstspiedes krāsu caurspīdīgumam, ir iespējams iegūt trīs krāsas, drukājot tikai divas: risinot dizainu tā, ka viens krāsu laukums daļēji pārklāj otru, pārklājuma vietā tiek iegūts trešais tonis. Tomēr jāatzīmē, ka trešā krāsa nav pilnībā iepriekšparedzama.

Augstspiedes drukas rezultāts vienmēr būs atkarīgs arī no dizaina, tostarp tā novietojuma. Piemēram, apdrukājot augstspiedes tehnikā aploksnes, vispiemērotākais ir aploksnes atloks. Var drukāt arī uz citām gatavās aploksnes vietām, taču pastāv iespēja ka parādīsies nospiedums aploksnes otrā pusē.

Viens no augstspiedes drukas veidiem ir dziļais iespiedums. Taču panākt kvalitatīvu rezultātu, pielietojot šo metodi abās, piemēram, vizītkartes, pusēs faktiski nav iespējams, ja dizaini elementi atrodas viens otram pretim. Jo šādā gadījumā otras puses reljefs rada pretspiedienu un sabojā pirmās puses reljefu. Tādējādi, lai šajā tehnikā panāktu teicamu rezultātu divpusējām vizītkartēm, katru pusi drukā uz sava materiāla, kurus vēlāk salīmē kopā. Iespējams risinājums bez līmēšanas – papīrs sākot no 400 g/m2, turklāt dizains veidojams tā, lai abās pusēs esošie elementi nepārklātos un atrastos dažādās vietās, piemēram, vienā pusē – centrā, bet otrā – malā. Tāpat, lai iztiktu bez līmēšanas, ir iespējams drukāt abas vai vienu vizītkartes pusi maigajā drukā (bez iespieduma).